När du vill lätta på hjärtat.

Jag är en person som ogillar folk som hoppar på andra! Och jag lämnar absolut inte ut någon i min blogg. I inlägget innan ser du inga namn. Varför inte? Jo för att jag är inte ute efter att blotta någon. Den personen vet vem den är och det tycker jag räcker. Varför ska alla andra veta det för? Jag var bara ute efter att skriva av mig och få ut mina tankar om den natten på svart och vitt: Det kändes skönt!
Jag hoppas verkligen att det är MIG du kommer till om du vill prata om det här och ingen annan som inte är inblandat. Jag vill heller inte se mitt namn bli blottat i något blogginlägg eller Facebook-status.
Kände att jag ville förklara om det nu skulle komma några outsiders och fråga vem jag skriver om; det tänker jag inte blotta för er tyvärr!
Ha en bra morgon annars! :)

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback