Jag har ju kommit fram till att jag ska av...

Jag har ju kommit fram till att jag ska avstå fråh bakning ett tag. Det är ingen bra kombenation när man har ett kontrollfreak till mamma som måste lägga sig i när man bakar.. LITE irriterande! Och på det försöka avstå från ciggen när man blir upprörd! Nej nu ska jag gå ut och ta en cigg! Jag har ju faktiskt ändå vart duktig idag och bara rökt en cigg! Min hosta har blivit mycket mycket bättre på bara tre dagar. Har sammanlagt rökt 7 st cigg på 3 dagar.. Mycket bra! Brukar annars hinna med 28 st cigg ungefär på 3 dagar! Det är braaaa! :) bara att kämpa på och ta ner ännu mer. En cigg om dagen snart och sen... INGEN cigg! Jag måste göra det här. Jag ska kämpa :) det har en sålänge inte varit någon större match.. Men snart kanske! Aja ska kolla hur mycket degen jäst sen ska jag röka.. Åno! Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Kämpa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback