Sommaren 2010

Bloggen har legat på hyllan ett tag eftersom att jag inte längre ser något roligt i att blogga.. Men kanske ska man ta tag i det och ge det ett försök?

Sommaren är här och man kan väl inte mer än bara njuuta! Hittills har sommaren vart kanot! Har hunnit med mycket; Smultronstället 3 gånger, åka båt, paddlat kanot, vart i Norrköping och bott i min lillasysters lägenhet, shoppat för mycket, badat, träffat mina underbara vänner, myskvällar med familjen, grillningar, midsommar ute i Läppe, Midsommardags firande hemma hos mig och sen Brevens, Minigolf, Njutigt av sommarens dryck; Rosé, Äventyr med bilen och massa mer :) OCH sen såklart jobbat där i mellan allt :) Så hittills har sommaren vart perfekt! Resten av sommaren hoppas jag på mer äventyr! Det som jag vill göra innan höster kommer är; Göterborg/Liseberg/Ullared, Stockholm/Danderyd några dagar, Räkbåten ute i fiskeboda OCH lära mig åka vattenskidor! Sen lär ju smultronstället få ett till besök av mig innan hösten kommer!

Jajuste innan jag avslutar det här inlägget så måste jag bara säga att den här sommarens sommarplågor slår alla sommarplågor som har varit under alla dessa år :)
Det här är mina låtar den här sommaren (hittills);



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback