Girls they wanna have fun!

Sitter i sängen och ska snart försöka sova.
Kvällen i går var riktigt nice :) Jag, Petra och Malin grillade hos mig. Satt och snackade oså! Sen kom Bells förbi också. Efter vi hade ätit så tänkte att jag skulle vara lite snäll och bjuda på efterrätt men fan vilken flopp.. haha! Tog ett recept från ICA kuriren. Det var ju inte det godaste jag har ätit men gick och äta! Malin dissade den totalt men alla andra åt snällt upp den ;) haha! Det var smördeg med en limeröra. Efter att vi hade avnjutigt all mat så hoppade jag och Malin i poolen och lekte lite i den.. Sorry grannar om vi skrek lite mycket men kul hade vi iallfall och det är ju huvudsaken? Ibland är det tillåtet att sjunka ner till 4 års igen. Haha!

Nej nu ska jag försöka sova för imorgon ska jag ut och åka båt med familjen :) Jag SKA fan upp på dom där vattenskidorna i år alltså! Får inte ge upp!!

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback