Vad vill ni mig?!

SERIÖST; Jag har städat och dammsugit i hela mitt rum och ändå kommer dom där jävla källar spindlarna, why?!
Satt vid datorn och kollade på Svenska hollywoodfruar när jag plötsligt ser en skit stor spindel springa på golvet (Den här var större än den förra som sprang här förra veckan) fick panik och som tur vad var pappa vaken och kunde fånga den! VARFÖR kommer dom? Någon som vet hur man utrotar dom där stora jävlarna? hemskt och vakna på natten någon dag och se att man har en spindel på sig ju! Skulle få panik!! Jag vill inte bo kvar i det här rummet mer om det kommer en till spindel hit! Dom måste ju komma in i mitt rum på något sätt! bläe. Kanske att det här var mannen till spindeln som jag dödade förra veckan och ville nu hämnas? ;O haha. Jaja, nu ska jag försöka sova i det här spindelnästet!

I morgon är det körskolan med Mailn, det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback