Move on..

Tänkte att jag skulle kika in lite här och skriva lite onödiga saker.
Dom här två veckorna har min storasyster vart här :) Vi har vart och shoppat två dagar, rotat lite här hemma, pratat och haft det roligt :). Men nu har hon åkt hem! MEN jag ska upp dit i Oktober så får inte vänta så länge förens jag träffar henne igen :).
Jag har faktiskt köpt lite mer flytta-hemifrån-grejer (Förvånade va?). Jag är så jäkla sugen på att flytta hemifrån men tyvärr så skulle inte min inkomst täcka en lägenhetshyra + allt där till. Tråkigt! Men det betyder väl inte att man inte får köpa saker tills man flyttar hemifrån, eller hur? Jag tror att jag snart har allting till köket. Skönt! Det betyder att jag slipper behöva slösa så mkt pengar på köket när jag flyttar hemifrån vilket jag SPARAR ganska mkt pengar på då eftersom att jag har nästan alla chilli-serie grejer, Nästan allt från den bruna serien från Höganäs och nu har ju börjat samla på Oden-steel serien från OBH-nordica så slipper slösa pengar på kastruller oså.. Skönt! Bara och ta en runda på IKEA och köpa små saker som smörkniv, knivar osv.
Det här köpte jag när jag var i Norrköping senast. REA på cervera är som en mardröm fast ändå inte;


Tre skålar i tre olika storlekar från Rosti Mepal. Ord.pris: 479:- REA.pris: 369:-


En högre skål med kökverktyg från Rosti Mepal. Ord.pris: 299:- REA.pris: 199:-



Dom här martiniglasen från Sagaform har jag velat haft länge nu så jag slog till! Inte så mkt billigare men jag skulle nog köpt dom i allfall. Ord.pris: 299:- REA.pris: 249:-



Och sist men inte minst.. En Vinkaraff från Sagaform. Snygg! Ord.pris: 299:- REA.pris: 199:-

Nu orkar jag inte skriva.. Tänkte skriva ett inlägg om min 20 års kväll senare ikväll.

/ Linda


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

mycket att skriva om din 20 års fest ;) minns du ens någe fullo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback