Dagen update!

Hallå gott folk.
I dag har det vart en full dag. Gick väl upp ganska sent, runt halv 12 någon gång och hoppade sen in i duschen. Åkte in med bussen till stan för att klippa mig kvart över 2, gick strålande! Så nu är alla slitna sommartoppar borta, skönt! Sen gick jag till körskolan och satt där i en timme för att sen träffa Bella en liten stund :) Gick på stan och träffade lite folk oså.. Hoppade över affärerna i dag för känns som att jag behöver spara mina pengar till något vettigare än bara shopping(!). Träffade lite folk på stan oså iställe! Sen drog jag till Pullan och Bella cyklade hem. Träffade Pullan och faktiskt Lina som jag inte sett på evigheter så vi satte oss på Barken och käkade och pratade om allt möjligt =) Sen hoppade jag och Pullan in i Pullan's bil och Lina i sin och så drog vi ner till Djulö och satte oss där och snackade lite. Sköönt helt enkelt =) Vid 20 över 7 drog jag hem och nu 3 timmar senare sitter jag här och gör absolut ingenting.. Försöker få med mig lite folk ut i morgon =) Än så länge är det bara Jag, Emelie och Tina som är på.. Någon som är PÅ?
Nej du, dags att ringa Bells och sen kanske lägga sig. Hör senare eller kanske i morgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback