USCH FY TVI OCH BLÄÄÄ!

Jag har rysningar längst hela ryggraden!! Jag säger bara fyyyy.
Jag satt i sängen nyss och kollade runt på internet när jag plötsligt ser något svart flyga förbi på golvet i ögonvrån... VAD TROR NI DET ÄR? JO EN FUCKING JÄVLA KÄLLAR SPINDEL!! Panik som jag får springer jag ut i rummet men inser väldigt snabbt att låter jag den springa fri i mitt rum så kan den komma gående på mig när jag sover vilket jag VERKLIGEN INTE skulle uppskatta! Och eftersom att kl är snart 3 så kan jag inte heller skrika på mamma eller pappa! Så det var bara att ta en pinne och lyfta på klädesplagg efter klädesplagg och till slut hittade jag den jäveln! Tog en dvd-film och försökte döda den men den sprang as fooort.. Jaha tänkte jag nu ger jag upp och sover i gästrummet i ställe men i sista sekunden hittade jag den, tog dvdn och mosade den till döds! Han ska inte få springa fri här inte! Nejnej. Den får skylla sig själv att den springer sådär på natten när jag inte kan ropa på mamma och pappa så dom bara kan bära ut den utomhus.. synd där!

..Hoppas det inte kommer fler! Dax att städa rummet kanske? Måste man stöka till så snabbt så man måste städa var eviga dag.. suck!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback