Telia suger ibland!

Tack Telia för att mitt mobila bredband är begränsat. Tack för att det står någonstans (finns ingen information någonstans i papprerna som jag fick) och tack personalen på OnOff att ni säger det när jag frågar. Men jag får väl skylla mig själv! Jag har vart kopplad till Internet ONÖDIGT mycket den här månaden så nu blir det Internetlös resten av månaden eller inte helt internetlös TACK gode gud för att vi har trådlöst i vårt hus! Dock kan jag inte ta med mig datorn vart jag vill =/ så det var ju tur att jag inte skulle till Sundsvall den här månaden! Buhu! ;)



Usch på Telia just nu.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ju det där jag pratade om.. Som hände Monika..

2009-09-22 @ 23:44:12
Postat av: Emz

Samma med tele2, har också fått sådär! Så jäla horigt.

2009-10-06 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback