Onsdag.

God morgon! :) Vaknade av att Bella från Factory Outlet ringde, Fick lite tider oså i November och December så kan räkna med att jag får lite mer pengar i December och Januari då, sköönt! Plus att det är skönt att få jobba än att bara driva omkring.
I går var jag i allfall i Katrineholm. Jag och Malin hade planerat att sitta på körskolan i någon timme men innan vi gick till körskolan så var jag tvungen att hämta ut mina biljetter på SJ så nu är biljetterna till Sundsvall och hem fixade :) Sen möte vi upp Cais och gick och lunchade på Coffehouse efter det gick vi till systemet och köpte lite smått och gått och efter det var jag och Malin duktiga och satt på körskolan i 1 timme och 10 minuter :) skööönt tyckte jag men Malin var väl inte sååå förtjust i det ;) men det kommer! Efter det så gick vi till Cais och satt där och pratade och drack lite tills kl var kvart över 11 då var det dags att dra till tåget och hem och sova!

Nu ska jag äta frukost och kolla på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback