Min 20 års dag den 29 Augusti.

Tänkte att jag skulle skriva om min 20 års dag. Den dagen som man både vill minnas och glömma.
Dagen började i allfall med att jag åkte till jobbet kl 12. När klockan slog 5 så åkte jag, Jessica och Martina hem till mig och började fixa.. Blåste upp ballonger (ja, jag hade ju faktiskt ballonger), fixade med musiken, jag tog fram allting till leken vi sedan lekte på kvällen osv..osv.. Dom första kom halv 7 och sen rullade det bara in folk.. Vid 20 över 8 kom de sista och då hade kvällen redan börjat rulla igång. Jag hade kex, ost och frukt bricka och två riktigt goda bålar (Som Bella sen klunkade i sig, haha) som jag bjöd på :) Vi satt på altan och snackade, skrattade och drack! Jag kan säga att jag blev fullare och fullare.. Sen vid halv 10 var det dags för att leka =) Jag vet inte riktigt vad leken heter men man gör så att man delar in alla i lag om 3-4 st pers sen så frågar lekledaren (Det var jag) en fråga t.ex. Vem prickar bäst? Och så ska alla lag välja ut en person i laget som prickar bäst (Själva grejen är det att lagen får inte veta vad själva uppgiften är förens dom har valt person) och sen får alla en varsin penna i ett snörre runt sig som dom sen ska pricka i en flaska.. Sen hade jag också "Vem Suger bäst?" Och det var vem som klunkade upp en flaska Xide först.. Sen kan man hitta på massor med frågor! Och genom lekandets gång så räknar man ju självklart poäng och i slutet är det någon som har vunnit och får pris! Och priset som jag hade var det som fanns kvar i spritflaskan men dock kom vi inte så långt pga av tjafs och bråk som jag egentligen tyckte var jävligt onödigt. Jag kände mig besviken och sårad!! Jag hade planerat kvällen och hade sett framemot den och så drar typ hälften av folket :( Och drar en så drar alla så är det bara (Folk tog ju chansen att få skjus in till stan liksom?). Men folk för väl göra som dom vill. Jag kan inte tvinga folk att vara här om dom vill göra annat (Men i slut ändan så var det endå bra att alla drog för jag blev för full och däckade i sängen vid 1 sen) Aja sen så var vi allafall ett gäng kvar som satt på altan och vid den här tidpunkten var jag verkligen inte pigg! Jag kommer ihåg några svaga minutrar här sen är allt bara svart.. Gjorde väl några pinsamma saker som att gå över till grannen, försökte pussa Bells pojkvän.. Men vafan, tur att man inte är seriös iallfall! Det var min 20 års kväll! :) Självklart så var det mkt mer där till men orkar inte berätta kvällen i detaljer men i stora drag så såg kvällen ut såhär. Jag tyckte i allfall det var en lyckad kväll om man bortser från endel bitar av den. Tack alla ni som kom hit och förgyllde min kväll :) OCH TACK FÖR ALLA GULLIGA PRESENTER :). Den här kvällen gör vi absolut INTE om. Hahaha! Två dagar efter min 20 års dag kom jag upp ur sängen, TVÅ DAGAR! Det var galet men roligt! Bra start på det vuxna livet ;).


Självklart så åkte jag till systemet innan jag började jobba. Malin var och med på mitt första systembesök! Var ju tvungen att köpte Champagnen som jag skulle ha till kvällen MEN som jag sen inte drack (Tur var väl det!)




Tog inte så många bilder men här är i allfall några av dom! :)

Tack alla vänner för en underbar start på vuxenlivet :)


/ Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback