En tur till Katrineholm!

Hallå ja! :)
I dag har det varit en bra dag. Jag steg upp kl 11 (Även fast jag bara hade sovit några få timmar pga av att jag är sjuk och därför hostat mig igenom natten) fixade i ordning mig, åt frukost och drog sen in till Katrineholm för att träffa Emelie. När jag kom in till stan så drog vi till körskolan och jag gjorde några prov på disketten (Bara ett prov kvar sen kan jag börja med cd skivan!) Emelie den jäveln gav upp!! Du får inte ge upp! Fatta när vi kan åka runt och glida med bilarna vart vi vill och NÄR vi vill. Don't give upp! Ska nog allt dra med dig till körskolan igen! Och då ska vi sitta där i flera flera timmar! ;) Sen när vi hade suttit där i 35 minuter kanske så skulle jag i väg och klippa mig (Trodde jag i allfall) så jag satt där kvart över 2 och väntade och väntade.. Började inse att jag kanske tog fel på dag(!?) och klart det var så! Så i morgon kl kvart över 2 DÅ ska jag klippa mig! Äntligen klippa bort dom risiga topparna efter sommaren. Aja.. Sen när jag hade fått reda på att jag var helt fel ute så gick vi till Åhléns och köpte lite små grejer.. Kom hem med filmen "Män som hatar kvinnor" och en sjuuuukt snygg sjal som går i korallfärgat och typ druvfärgad kanske..? Kan ta bild så får ni se! =) Och sen drog vi i väg till Hembagarens och tog en fika innan jag sen drog mig hem! Det var skönt och träffa Emelie eftersom att vi inte har träffats sen vi var nere i Västervik och det var i mitten av Augusti någon gång.
Visste ni det att jag hade vart i Västervik och campat med Martina, Trulle och Emelie? Visste ni också att jag vart i Ullared med Lilli, Jessica och Martina? Inte? Men nu vet ni! Det var mina semester äventyr det här året, haha! Undra vad vi ska hitta på för något knasigt nästa år? ;)

Jajuste.. En bild på min sjal som jag köpte i dag!

Den var väl fin?! :D 179:- fick jag ge för den på Åhléns!


/ Linda


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Jag gjorde ett prov iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback