En tripp till Örebro.

I dag tog jag och Bella en tripp till Örebro :) Vi började resan kl 10.30 i morse och kom hem vid 18.00. Shopping och lite bilåkning hann vi med :). Det här var det jag shoppade:


Två ögonskuggor från MUS "Old gold" och Rec" 135:- (Den blåa ögonskuggan var en gåva från MUS för att jag förlängde mitt medlemskort så betalade INTE den, sköönt).
Ett nagellack "Tyra 601"130:-
Och sen en Eyeprimer för 155:- (Hon sa att den skulle räcka i 1 år så vi får se om den gör det)


En blommig söt kofta? Från Gina Tricot för 199:-


Köpte två askkoppar också, bra att ha ;) slipper mamma se att glasburken fylls på hela tiden. 39:-


Och sen var vi också inne på IKEA och köpte 6 st kuddar och 1 extra täcke, påslakan-set, örngott och sen ett lakan till min säng :)


+ Alkohol, Hannas Smultroncider

Det var min dag det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback