Dagen efter..

jahaja, så var det torsdag då. En ledig dag och sen ska jag jobba fredag och lördag.. Ska bli skönt och jobba lite! :)
I går var det en chill kväll! Vi var några tjejer hos Emelie först och drack lite och pratade. Vid 11 så drog vi ner på stan och kollade läget på Harry's.. Någon skum kille bjöd oss på en flaska vin, han tyckte vi såg törstiga ut? hmm.. Konstigt nog så kom han aldrig tillbaka.. Inte för att det gjorde något eftersom att han var VÄLDIGT skum. När vi hade suttit där och druckigt lite vin och snackade så drog vi vidare till lillkrog men där var det inget drag heller.. Kommit fram till att onsdagar är en hemmafest dag! VId halv 1 kom mamma och hämtade mig och Malin och sen drog vi hem och sov! Har sovit i 12 timmar i natt, nonstop! Det behövdes(!) för har inte sovit så värst mycket dom senaste nätterna för att jag har hostat så mycket men nu börjar det bli bättre, sköönt!

Vad händer i dag då? Första prio är städning av rummet och sen tänkte jag faktiskt sätta mig och plugga lite teori! Känns super skönt nu för nu har jag verkligen kommit igång med teorin.. Förhoppningsvis så har jag körkort det här året! Men man ska inte säga för mycket men jag HOPPAS det! Skulle vara så himla skönt och få det gjort så man inte behöver gå och lägga sig och tänka på det varje natt OCH så slipper man hålla på och fråga vännerna om dom vill åka hit och dit.. Bara att göra det själv :)

Jaja.. Nu ska jag kolla på färdigt på Gossip girl och sens ka jag städa!

Bilder från gårdagen kommer lite senare förmodligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback