Äntligen!

Tack mamma och pappa för min 20 års present.. typ en månad försent ;) haha! Men nu har vi i allfall vart på IKEA och köpt en säng.. Inte trodde jag att det skulle vara så jobbigt att köpa säng! Inte nog med att man måste välja sängstomme man måste välja madrass och bädmadrass också, feeet jobbigt! Men nu står det en 160 cm säng i mitt rum iställe för en 90 cm säng. Nu måste jag bara fixa till möbler och allt.. Vet inte riktigt än hur jag ska ha det men det får jag fixa med någon gång i början av nästa vecka för orkar inte hålla på att fixa runt nu!
Trulle var också med oss och spenderade några timmar på IKEA :) tog en snabbis in på Marieberg där jag hittade lite saker :)
Härligt dag och nu är den sluut!

Mitt Internet är dum i huvudet så bilder kommer i morgon.




Kommentarer
Postat av: Sarah-Daniella

Duuuuuuuuu ;) får flytta hem ifrån snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback