-

Läste lite bloggar och hittade den här i Cais blogg. Tänkte att jag skulle fördriva tiden lite.. Paus i Gossip girl!

Öppna din inkorg. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Upprepa på nästa fråga osv.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Okej.. haha, är inte klar på långa vägar ;) (Emelie)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Javisst.. skicka sms innan så jag vet :) du ska dricka va? (Emelie)

Vilken raggninsreplik faller du för?
Jag är hemma nu :) men skulle vi ut och äta innan eller hur blir det nu? :) (Emelie)

Vad var det första du sa i morse?
Ja, den slutar halv fyra, håller bara på en halvtimme. Så åker snart som möjligt efter det sen. (Malin)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
I will, så var snäll hädan efter! (Robin)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Trött stil! Hahahaha (Rebin)

Så vad säger du under förspel?
Lägg ägg! Var inte elak. :/ (Robin)

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Ja det kan jag! hör av dej, jag är ledig i morgon iaf. puss! (Tina)

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Ringde dig just. När kommer du hem från stan? Mjaa.. Vet inte riktigt. Brukar suga häst på onsdagar. :S (Malin)

Och näst sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Sure. Ska åka nu. (Cais)

Vad säger din man efter smekmånaden?
Jag tar studenten den 12e ;) Puss! (Bells)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback