Varför gör jag såhär mot mig själv?

I går så var det en väldigt stressig dag. Jag gick upp kl halv 9 (Hade bara sovit 4 timmar pga att det var för varmt!) och fixade mig, körlektion i Katrineholm vid 10 och sen direkt hem för att börja jobba från 12 till 8. När jag sen kom hem på kvällen så åt jag och kollade sen på sista avsnittet av Hollywood fruarna och efter det så däckade jag totalt! Skulle bara vila ögonen lite och helt plötsligt var kl halv 4 på natten! Somnade om igen och sov till 11.. Gud var skönt!
I dag har jag vart inne i Katrineholm. Skulle träffa Jessica så det gjorde jag. Vi gick runt på stan och flängde och sen gick vi och åt pizza :) Efter att vi hade ätit satte vi oss på körskolan och sen blev kl halv 5 och då var det dags för henne att ha körlektion så jag gick och träffade Pullan :) Vi tog ett varv på Elgiganten och sen åkte vi hem till Jens för att hämta min film.. Och nu 2 timmar efter så sitter jag här.
Jo juste, varför heter min rubrik "Varför gör jag såhär mot mig själv?" Det är för att jag spenderar alldeles för mkt pengar på strunt saker som jag egentligen inte behöver.. Som i dag; Hade lagt in 4000:- på kontot för att ha till Sundsvalls resan och sen går jag och köper massa skit på stan?! Kom hem med en sjal (Den var faktiskt jätte fin) för 200:-, hörlurar för 299:- och en brosch från Rosabande som kostade 59.50:- som jag ska ha på min nya jacka jag köpte förra veckan :) Men vafan liksom? Sjalen behövde jag egentligen inte för jag har typ 40 sjalar snart och hörlurarna kunde jag faktiskt ha väntat med tills jag fick min lön den 15:e och broschen.... Ja det ser jag som ett undantag för att jag stödjer ju faktiskt en bra sak genom att köpa den! Men ändå.. suck! Snart måste jag börja trappa ner med allt mitt köpande och börja tänka på att mina pengar faktiskt kan sparar till något bättre i framtiden som typ ehm.. Det sista till körkortet!

Nej nu ska jag dra mig.. TV-tisdag är här så det blir att spendera 3 timmar vid tv nu!

Bilder kommer upp ikväll/imorgon när min pappa kommer hem för han har just den nu.


Kommentarer
Postat av: Bella

Slös fia <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback