Söndag kväll.

Ojdå.. Här har man inte vart inne på länge.
Dom två senaste dagarna har dagarna beståt av jobb, kul :) och sen har jag hunnit gå på bio också, med Lilli! "Cocco - Livet innan Chanel" kollade vi på. Ingen film jag direkt skulle rekomendera men den var helt okej :) Handlade om hon som Grundade Chanel, resan från fattig till rik. Den var väldigt gammaldags och dom pratade franska genom hela filmen men som tur var så var det textat på svenska så man fattade ju i allfall.. Men som sagt ingen film jag skulle rekomendera er att se.
Hinner/orkar jag inte uppdatera den här veckan så är det för att jag ska jobba, plugga teori och sen på torsdag så åker jag upp till Sundsvall faktiskt :) Ska bli riktigt riktigt skönt att åka upp dit måste jag säga. Luften där uppe känns så annorlunda, man kommer bort från allt skit snack och man kan bara slappna av och inte ha någon press på sig; Super bra! Plus att jag får träffa min storasyster. Vi tänkte hinna med att shoppa, gå på bio, käka en middag och sen blir det nog en utgång (Vi ska ösa hela Sundsvall). MEN jag lär ju blogga på tåget upp för det är ju inget hitt att åka upp själv, Thank god for laptops! Så ni kan ju vara inne på msn mellan 07.33 - 13.42 så ni kan hålla mig sällskap :).
Nu blir det lite städning innan jag sen tänkte bege mig till duschen och sen sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback