skit också.

Mitt pappa har glömt sin kamera någonstans så jag kan inte ta med den till Sundsvall. MEN som tur va har min storasyster en systemkamera som jag ska lägga beslag på när hon är på jobbet!
I morgon tror jag att dagen är planerad så att jag börjar min resa kl 07.33 och kommer upp till Sundsvall vid 13.42 och då ska jag traska till Frida's jobb och vänta på att kl ska bli 2 då hon har lunch så vi kan käka något :) Sen så drar hon tillbaka till jobbet vid 15.00 och då går jag till bussen och tar bussen hem till henne... Hoppas jag bara kommer ihåg vart jag ska gå av? haha. Sen ska jag lata mig till kl blir 18.00 då hon kommer hem.. Förmodar att vi sen ska gå till ICA och köpa all mat som kommer gå åt till på tisdag då jag lämnar Sundsvall för den här gången.
Nu återstår bara packningen.. Jag är sämst på att packa! Men tror faktiskt att jag planerar bättre den här gången än andra gånger, för nu går jag igenom outfit dag för dag så jag inte har med mig överdrivet många plagg. Det här ska nog bli bra!
I Sundsvall så inviger jag min nya snygga jacka (Som ni än inte fått sett)!
Vi hörs i morgon på tåget ;) Följ min dag timme för timme i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback