Höstdepreassion? Inte jag nej!

Inlägget raderat.

Jag vill ut och LEVA LIVET! Och med "LEVA LIVET" menar jag inte att festa bort allting jag har utan att skaffa körkort, skaffa ett jobb och sen flytta hemifrån! Jag vill bli självständig och stå på egna ben. Känna att jag jobbat mig till det och förtjänat det(Jag skulle må så jävla bra då!). Det känns som om väggarna bara blir mindre och mindre här i mitt tonårsrum och jag kvävs här!

Men nu ska vi inte deppa, även fast jag är lite depp, utan nu ska vi ta dag för dag och göra det bästa av var dag! Det jag måste fokusera mig på nu är KÖRKORTET! Bokar allting nästa fredag så då ska teorin sitta bombsäkert. Upp till bevis!

Nu ska jag kolla på en rolig och glad film och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback