Det var den tv-tisdagen.

Sådär ja nu har man kollat på 2 avsnitt av 2½ men sen Den stora resan och Desperate Housewives :)
Nu kan man börja bli lite social igen. Eller kanske inte.. Mamma kom precis hem med en teoriprov-skiva som jag så snällt fick av Bella, tack gumman! Så nu ska jag installera den på min bärbara. Skönt att ha den :) Skulle fått betala 300:- för en ny skiva ÄVEN fast jag redan har en cdskiva men det är såhär att man kan bara använda koden EN gång på EN dator och olyckligtvis så har jag använt koden till våran stationära som jag aldrig sitter vid nuförtiden.. Lite surt! Men nu är jag räddad :) Ny cd och ny kod.

Hittade en jätte bra låt på Spotify som jag aldrig hört förut. Som ni hör av jag en väldigt blandad musiksmak.
(Skulle rekommendera er att lyssna på den på Spotify, ljudet är så himla bra i den här youtube klippet).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback