Dagen efter..

Tjoho. Idag är man inte speciellt pigg efter gårdagen även fast den var väldigt lung, tyckte jag i allfall :)
Vi satt ett gäng hemma här och drack och pratade :) alltså det var en sjuk kille här i går! Jag kan inte mer än garva!! Det går inte att förklara det måste upplevas! Han var typ dum i huvudet/galen. Han sa helt sjuka saker; Han måste ha vart hög eller något! Men man kunde inte mer än garva åt honom! haha.. Sitter och garvar nu åt saker som han sa i går som var helt sjuka. Fick en private show av honom i går; Råkade gå in på toan i går när han precis skulle dra på sig byxorna, nice eller.. kanske inte! Haha! I allfall sen tog vi 2 taxibilar ner till krogen som HAN, idoten, betalade :P haha.. Det var ju bara att tacka och ta emot! Det var trevligt på Oscars som vi var på.. Drack, snackade och dansade så det var nice :) Sen vid halv 3 så kände vi att det var dags att dra, krogen stängde ju ändå kl 3 så det var ju inte så långt kvar, så vi tog en taxi hem; Jag, Frida och Frida's kompis Jenny. Käkade fyllemat och sen däckade alla tre efter ett tag. Kvällen blev i allfall lyckad även fast det var lite små bråk osv.
Nej nu ska vi äta lite godis samtidigt som vi ska kolla på The hills och The city :)

Tog inte så mycket bilder i går men såhär såg jag ut i går;



Kommentarer
Postat av: sofiebredell

sådär såg jag ut ikväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback