time to move on..

Snart bär det av till Sundsvall igen. Jag längtar! Då lär det bli mer bloggande också, om ni känner mig rätt.. eller rättare sagt; min blogg! Löning på torsdag (perfekt till resan) så lär bli shopping i Sundsvall! Jag behöver massa nya sommarkläder! Så jag ska testa varendra litet plagg som är snyggt som jag ser! Det ända som jag INTE får köpa för mig själv är.. Ja ni kan väl gissa? jajuste, sjalar! Jag har 11 st glansiga sjalar och 12 st "halsdukssjalar".. jag får fan sluta köpa sjalar! Kom hem med senast förra veckan med 3 st "halsdukssjalar" från Factory outlet då köpte två burrberry inspirerade sjalar som var lila(iställe för orginal färgen beige) och marinfärger på och sen en helsvart, värt men ändå ovärt. Men skitsamma.. Jag säger alltid; Jag lider inte av det om 10 år! Och det är ju faktiskt sant! men jaja. Kommer bli kul och komma upp till Sundsvall igen och ta det lungt! Förra gången var det ju snö där uppe.. Hemskt! Men nu är snön borta förhoppningsvis ;)

pussssss.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback