Sundvsall dag 2.

Sitter här i Sundsvall med datorn i knät och kollar ut på världen. Det är ganska fint väder ute förutom att det är moln på hela himlen MEN solen lyser igenom så det är nice. Massa bilar som åker fram och tillbaka här ute också. Man kan se upp till högre höjder.. undra om det finns björnar där? haha. Alltid helt nojig när jag går i skogarna här för vem vet; Kanske det kommer en björn?
Min stora syster har flyttat till en större lägenhet så det här är hennes tredje lägenhet i Sundsvall. Kan man inte bara nöja sig med den första lägenheten? I och för sig var det en 2a så den var nog lite förstor men den förra lägenheten var perfekt. Älskade den as mkt. Den var fräsch! Tycker dock om den här lägenheten också MEN den behöver verkligen göras om i alla rum... Vilket min stora syster håller på med.
Vi kom i allfall upp hit i går och resan hit var ju ingen hitt. När vi hoppade på tåget från Stockholm till Sundsvall så fick vi reda på att vi skulle få åka upp till Hudiksvall MEN att vi sen fick forsätta med buss till Sundsvall för att en elledning hade gått av.. Så när vi kom till Hudik så hoppade vi på bussen och var i Sundsvall 40 minuter senare än planerat men det fick bra ändå :) efter det åkte vi hem till Frida och städade och lagade mat och sen så gick vi typ  och sov.. Hann inte göra så mkt.
I dag så har jag och Sofie gått ner på stan vilket tog 20 minuter... Skönt och gå lite =) sen så gick vi till Frida's jobb och väntade på att hon skulle sluta och sen så gick vi vidare till stan och shoppade =). Jag hittade tre styckna tröjor från Gina tricot som kostade 149:-/st , sen hittade jag ett par skor från Indiska som var super söta och sen ett svart baslinne från Veromoda.. Blev medlem på veromoda också, haha. Jag och mina medlemskort.. Funderar på att kolla efter en plånbok i morgon med massa kortflikar i.. För jag har så himla många kort.
Schema för i dag: Äta potatisgratäng med korv. Gå en promenad med systrarna och sen blir det väl att mysa och kolla på någon film eller tv.

Här kommer bilder på det jag köpt i dag:



/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback