kl. 03.02

Ja jag borde inte vara uppe såhär sent men jag är typ helt överpigg? Jag har typ sovit hela dagen.. Eller i allfall till klockan 3 eftersom att jag har gått och blivit sjuk. Har dragit på mig en förskyld och som grädden på moset; Feber! Livet är härligt ibland, nooot.
Jag blir helt överlycklig när jag kollar ut igenom fönstret för det börjar bli ljuuust ute! En av de bästa grejerna som finns, tycker jag, är att vara vaken hela natten och bara gå ut på trappan och ta en cigg och NJUUUTA av att det är HELT tyst överallt! Inga bilar(förhoppningsvis), inga gräsklippare, inga grannar som pratar någonstans; INGET! Dock så slår det inte att vara ute och festa hela natten en sommarkväll/natt från när solen gått ner till den går upp igen.. Men det hör inte hit just nu ;) utan nu ska jag ta en cigg i lungnet och sen hoppa ner i sängen.. Var sjukt länge sen som jag var uppe såhär sent, NOT GOOD!

I morgon är dagen planerad med mammsen. Katrineholm för hela slanten och övningskörning! Kanske lite Cais eller lite Sarah också? vem vet.

God natt!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Sarah

hörrududu din jävel! du skulle hört av dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback