helgensbravader.

Lördagen var lyckad.. Tills en person började kladda på allt och alla.. Drygade och var allmänt störig! Slutade med att jag hörde ett jävla duns från huset, slängde ciggen åt helvete och sprang in och när jag kom in står en av mina vänner och flåsar av irritation i köket med öl i håret.. Jäveln hade kallat henne massor med saker och hällt öl i håret på henne så killen flög ner med ett duns i köksgolvet.. Efter ett tag ansåg jag att dom hade lungnat ner sig så jag gick ut igen OCH helt plötsligt när jag står där ute så kommer han springandes i från husknuten med min kompis springandes efter honom.. I den sekunden trodde jag verkligen att hon skulle göra något som hon sen skulle ångra dagen efter. Men lyckligtvis slutade allt bra, som jag förstod det. Förutom den där spårningen så var det trevligt :) vi åt grillat, spelade öl-brännboll (träningsvärk där, snacka om otränad), körde "jag har aldrig" och pratade massor. Planerar nu redan en fest i Juni någongång om inte i början av Juli.
Hoppas att Fia kan skicka korten snart från i lördags. ÄNTLIGEN så fick jag den där gruppbilden på alla brudarna som jag velat ta varje gång vi samlats men sen glömt bort.
Jajuste, kul att mobilen ringde på söndag morgonen kl 8. Det var jobbet! Som tur var så drack jag inte så mycket på lördagen så jag var ganska pigg när jag fick rycka in kl 11 då en var sjuk. Blev en relativt lugn dag på jobbet =) skönt med såna dagar också.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver dåligt ;)

2009-07-07 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback