22 Maj

Jag är inte riktigt återställd än. Har fortfarande lite feber, ont i halsen och hostig. Inte kul! Känner att jag skulle behöva vila upp mig några dagar.. Men i morgon är det full rulle hemma hos mig (Min lillasyster håller också i partyt). Finns ingen återvändo nu att dra tillbaka allting. Så i morgon är det party hos mig! Dock ska jag nog ta det lite lungt med alkoholen. Jag längtar feet mycket! De kommer befinna sig 18 personer hemma hos mig i morgon som ska grilla, spela brännboll, kubb, dricka, prata, skratta och massa mer. Hoppas på en lyckad kväll och att regnet håller sig borta!
Nu ska jag gå och lägga mig i soffan som jag har gjort mesta del av den här dagen. Ta en alvedon ska jag också göra och lite host medicin.

Hörs.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback