15 maj 2009

Här sitter vi på köksgolvet som ett par luffare, haha. Frida håller på och målar medans jag och Sofie sitter och kollar på, lata som vi är, och dricker cola. Nej men vi kan inte göra så mycket så att.
Vi sitter och planerar lite inför i morgon; Frida ska ha lite fest här i morgon. Vi har funderat på att spela ölbrännboll MEN vi kanske inte blir så många så att vi blir två lag. Vi får se hur det blir i morgon helt enkelt. Lite party blir det med cider för min del. Shopping blir det i morgon också.. Ska försöka hitta minst ett par jeans.. Jag jobbar på en jeansavdelning men jag har typ INGA jeans.. super dåligt! Men man har ju aldrig tid att kolla på jeans till sig själv, vilket är förstårligt eftersom att man hjälper kunder. Men men jeans i morgon alltså! Sen ska jag försöka hitta en plånbok som jag skrev i förra inlägget.
Jaja.. vet inte vad som händer nu men något blir det i allfall.. Frida är ledig i morgon så vi kan vara uppe lite längre i dag. Får väl njuta att Frida har tv för engång skulle ;).

Skriver kanske senare eller så blir det i morgon när vi kommer hem.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback