Upp och hoppa!

I dag så vaknade jag av det, nästan, allra hemskaste man kan vakna av. Spam av Cais!

kl. 12.05 från Cais Forsberg:
Ey mannen! Hitta på nått idag? Är rastlös. :)

kl. 13.33 från Cais Forsberg:
Din lilla bumbibjörn! Svara mig kvinna :D

kl. 13.37 från Cais Forsberg:
Klockan är 13.37!

kl. 13.39 från Cais Forsberg:
Jag vet att du vill svara.. :( DU VILL!

kl. 13.42 från Cais Forsberg:
Buhu.. :'(

kl. 13.46 från Cais Forsberg:
Hej. Vad gör du?

kl. 13.47 från Cais Forsberg:
Ingeting speciellt? Nehe.. Det låter inte så värst roligt. :O Jo, jag sitter
på lektion, fast det är inte heller speciellt kul.. Händer i dag då?

(KOM IHÅG NU KÄRA LÄSARE ATT JAG (OBS!) INTE SVARAR PÅ NÅGOT SMS HON SKICKAR)

kl. 13.48 från Cais Forsberg:
Jasså? Vara med mig? Jo, men det funkar väl. Jag ska
bara sluta klockan tre. :) visst har vi fint väder?

kl. 13.48 från Cais Forsberg:
Menart.. :D

kl. 13.50 från Cais Forsberg:
Okej, menne.. Jag vet faktiskt inte om det är en sån bra ide att bada
såhär tidigt på året, men visst! Jag kan titta på när du fryser till döds.

kl. 13.50 från Cais Forsberg:
Hur jag mår? Jo, jag mår ganska bra. Förutom att jag har tråkigt. Själv då?

kl. 13.53 från Cais Forsberg:
Jo, jag förstår.. En klämd stortå är inte att leka med. Det måste göra ont.
Men tur att du fick ecstasy mot det då. Du vill inte dela med dig? :D

kl. 13.53 från Cais Forsberg:
Nehe, inte det inte.. Snålt.. Men hur blir det med idag?

kl. 13.53 från Cais Forsberg:
Halv fyra funkar för mig med! Ses då.

kl. 13.56 från Cais Forsberg:
Jaja. Ta med stortån också då. Men bara om du får plats med burken i väskan.
Pinsamt att bära på en burk med en stortå i liksom..

kl. 14.00 från Cais Forsberg:
Meen.. Jag vet att du ser mig!

NU var jag tvungen och skriva något till henne så hon skulle sluta spama. haha!

kl. 14.01 Från Linda Bredell:
Jag försöker att INTE se. Någon har slagit i huvudet och blivit knäpp. Jag är rädd!

kl. 14.02 från Cais Forsberg:
Haha. :D Jag blir inte knäpp om du svarar.


Det är sånt där man INTE vill vakna till. Kom ihåg det Cais! hahaha!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback