Små lätta moln..

Längtar till i morgon. Kommer ha fullt upp hela dagen i morgon!
På morgonen vid 8 så kommer jag sätta mig på bussen till Katrineholm för att sen åka i väg och göra motorväg och rondellkörning i Norrköping. Dock är det lite nervöst för jag är den enda tjejen, jobbigt läge. Men jag hoppas att det går fint fint. Sen är vi färdiga runt 20 över 12 och då tar jag bussen hem till Vingåker för att sedan åka med pappa och hans kompis till Örebro för lite shopping. Sen när jag kommer hem (Kanske runt 6?) så blir det att packa väskan och sätta sig på en buss igen till Katrineholm för att sen komma i lite party mood med drinkar oså.
fullt ös i morgon.


I morgon blir det Aquatini, cider och Razz'en som jag går ut med.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback