Inget annat att göra..

ALLA  TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!
OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN:
 Linda Susanne Bredell Rudin.
FÖDD : 29 Augusti, 1989.
BOR: Vingåker.
SMEKNAMN : Lindie.. Tror inte någon kallar mig något annat? Möjlightvis "Lindis89"
FAMILJ :  Mamma, pappa, storasyster Frida och lillasyster Sofie och förstårs hunden Pepsi.
INTRESSEN : Ta det lungt, festa till det, ja bara umgås!
SKOLA/JOBB :  2 helger i månaden på Vingåker Factory Outlet.


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD... Mars
SAKNAT NÅGON : Ja.
ÅNGRAT NÅGOT:  Jo, det har jag nog. 
SVIKIT NÅGON :  Nej.. inte vad jag vet?
KÄNNT DIG SÄMST : Japp.
GRÅTIT :  Jo..
SKRATTAT : Självklart!
VARIT SJUK : Japp, hunnit vara det två gång, hääärligt!
VARIT UTOMLANDS : Nepp.


KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA : Nej, det ska vara mycket till att jag ska börja gråta.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  Lite små seg.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra fast med lite ångest där på kanten.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej det har jag inte men visst finns det stundet man bara vill sjunka igenom jorden och försvinna ett tag.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR :  Nej, jag tror inte det? Känns skönt.


KÄRLEK!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Svår fråga.. Men lutar mer åt nej hållet.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ibland kan jag tro att jag är det.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja. Men använder det aldrig om jag inte verkligen menar det.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej. eller.. nej.
OM JA, VEM: 
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Jag har aldrig varit riktigt riktigt kär någongång. Men när man fattat tyckte för en kille och fått något tillbaka så har jag varit lycklig, ja.
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: På utseendet varierar det men insidan ska vara lite "bad" fast ändå omtänksam. 
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Man ska ju attraheras av killen sen om han är snygg, sexig, het eller söt det är en annan sak.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Absolut längre, i allfall 10 cm längre.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Insidan är viktigare än en hårfärg men måste man välja ska han vara brunett.


UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Riktiga hårfärgen är mörkblond men just nu brunt.. Och på tisdag får vi se vad det blir för färg ;)
ÖGONFÄRG : Gröna.
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Ja jag har ju iallfall inte kort hår så då är det väl långt.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ibland, ibland inte.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER:  Det har hänt.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Nej, haha. Buhu, too bad for me ;)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Inte korta och inte långa.
SMINKAR DU DIG: Ja, varje gång jag går mer än 1 km i från mitt hem, haha.
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN:  Varje gång jag har gått ut utan smink så har det nästan alltid hänt att folk frågar mig om jag är sjuk.

..ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET. INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA. MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback