I dag så gled vi med stil på halkbanan..

Dagen började med att jag åkte in till Katrineholm för att möta upp de andra som skulle med till kumla (till halkan) sen vid 20 över 9 drog vi iväg. Jag och en annan tjej fick turas om att köra dit och de andra två fick göra samma sak på vägen hem.
Jag kan säga att jag har förändrat mitt tänkande på halkan otroligt mycket. Man vet ju att när man är på halkbanan så kan inget farligt hända, vi hade roligt och skratta och visst fanns det oseriösa tillfällen MEN om det skulle vart på riktigt; fyfan. Men det var en rolig upplevelse =) Nu har jag bara allt annat kvar som jag måste göra innan körkotet finns i min hand, suck. Pallar inte vänta!



/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback