En längtan som aldrig tar slut..

Jag längtar så himla mycket till våren/sommaren. Kan det inte bli vår/sommar nu på engång?

Här kommer lite bilder från min mobil som är tagna från Våren - sommaren och hösten 2008.



 
 
 

Jag har vart så himla dålig på att ta kort under år 2008 vilket jag ångrar stenhårt! Jag måste skaffa mig en digitalkamera och det är fort! Eller varför inte låna pappas kamera som bara ligger här hemma och inte används? Smart idé! "Linda med kameran" ska komma tillbaka ;) wiho. Nu jubblar alla mina kompisar där hemma!

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Haha ;) Linda, ses någon dag snart? :)

Postat av: Frida

Guuu jag längtar också till vår och sommar!! Här är det ju en halvmeter snö kvar! :O Helt galet..

2009-03-18 @ 11:41:29
Postat av: Malin

Sommar! <3

2009-03-18 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback