En dag i taget..

Jag sitter här vid datorn och gör absolut ingenting, precis så som jag har gjort de senaste 3 timmarna.
I morgon har jag halkan i Kumla vilket betyder att jag måste gå upp kl 7 i morgon och fixa mig för att sen ta bussen in till Katrineholm. Lite nervös är jag. Jag gillar när bilen glider runt i kurvor men tänk om jag tappar kontrollen? skulle vara en rolig syn. Skönt och klarar av det första momentet till körkortet iallfall.
Veckan ser annars ut såhär;
Torsdag - Halkan i Kumla.
Fredag - Åka ner till Factory outlet och kolla kläder. Utgång på kvällen (dock ta det lungt).
Lördag - Jobba från 12.00 till 16.00. In till stan på kvällen?
Söndag - Absolut ingenting.

Roligare än sådär blir det inte den här veckan.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback