090327

Just nu längtar jag bara till den 16 April då jag tar mitt pick och pack och drar upp till Sundsvall i 5 dagar. Det ska bli härligt att komma i väg! Jag tycker om Sundsvall. Jag älskar att min storasyster tog en chansning och flytta upp dit. Inte bara för att det känns som att hon har hittat sig själv där uppe utan för att jag också känner ibland att det är skönt och åka upp dit och andas ren och häärlig luft och bara glömma allt här hemma och komma bort lite. Man mår lite bättre av det. Dock skulle jag aldrig kunna bo där permanent; men bara ha det som en ursäkt att komma i väg lite då och då, det är bra!

/ Linda 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju bra att du känner så! :) Med tanke på att jag antagligen blir kvar här över sommaren också. Men om du hinner ta körkort kan ju du och några kompisar bila upp hit liksom! Sundsvall är underbart på sommaren! :)

2009-03-27 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback