sommaren är kort..

Jag har hört klagande om att jag inte skriver i bloggen längre.
Kan skriva lite kort om vad som har hänt under sommare; Vilket INTE är mycket!
- Jobbat nästan varje dag i 6 veckor nu på Factory outlet. 2 veckor kvar.
- Kristinehamn med Bells. 60 års fest för Bells låsaspappa.
- Söderköping med Pullan och Sarah.
- Köpt en bärbar dator (Ändrade tydligen inte på bloggandet ändå?)
- Shoppade cirka 4 gånger.. Kläääääder!
- Umgås med endel som jag inte träffat på länge.
- Söderköping med familjen (Idag faktiskt).
- Några som fyllt 20 år.
- Festade i brevens på Midsommar sen har jag bara festat 1 gång efter det. (Inte mycket festande för mig i sommar)
- Vart själv från en lördag till en onsdag som blev grillkvällar och findrinkning oss mig.
Sen har jag inte hunnit med så mycket. Jag jobbar i 2 veckor till och sen blir det att åka runt lite =) Hoppas på en 3 dagars äventyr med Lilli i Göterborg och en camping tur till Västervik med några brudar. Men vi får se vad sommaren bjuder på.

Ni får ha det så bra ;) För det tänker jag ha i allfall.

/ Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback