Torsdag natt..

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Dirty Dancing 2 som jag köpte i Tisdags. Tänker absolut inte sätta något alarm tills i morgon. Äntligen sova hur länge man vill och inte behöva tänka på att man ska upp till något, yes!

I morgon är det party at Cais place, dock så ska jag ta det lite lungt med alkoholen eftersom att jag ska upp och jobba på lördagen. Jag hoppas iallfall att det blir roligt där även fast det inte är de folk jag normalt brukar festa med som kommer vara där. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt och hoppas det blir bra i slutändan. Cais och Malin kommer ju vara där i allfall, that's goodie!

Blir det här för min del i morgon. 7%, lagom och bra!


God natt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback