Nu måste man börja betala allt också..

Jahja, i dag var jag på mitt första tandläkarbesök som jag fick betala. Undersökningen gick på 122:-, när den lika gärna kunde ha varit gratis! fyy. Jag vill inte ens skriva här hur många början till håll jag hade, uuusch. Men nu har jag i allfall laddat upp med starka flourtabletter, flourskölj och ska bättra mig på tandborstningen. Jag menar om en undersökning kostar 122:- då undrar jag hur mycket det kostar och laga alla mina håll? fattig skulle jag bli iallfall. Men nog om det.
Jag fick mitt VISA-kort i dag, så nu har Linda inte maestro längre ;). Sköönt! Nu kan jag beställa på mitt eget kort över Internet än att hålla på och låna pappas eller mammas kort för att sen föra över pengar till deras konto från mitt, så det är skönt! =) Nu ska bara koden komma till kortet (Onej, en ny kod) och sen måste jag till SEB och avregistrera mitt maestro-kort.

Allting rullar på som det ska annars.. Uppdaterar nog mer senare!



/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback