Nu kör vi igen!

Nu har jag tappat alla mina läsare så nu kanske det är dags att börja skriva här igen?

Hittills har 2009 beståt av party, lite jobb, sjuk-dagar och mycket mer. Jag har också börjat komma igång med körkotet; körlektioner, teorikurs. Jag hoppas verkligen att jag har körtkort till sommaren iallfall, perfekt liksom! Åka vart man vill när man vill; åka på massa impuls resor, yees!

I fredags var det en nykter fredag. Dagen bestod av skridskoåkning med Pullan i ishallen på dagen och sen så åkte vi runt lite på kvällen och sen gick vi ner på stan och kollade om det var mycket folk ute.
I går (Lördags) så jobbade jag från 12 till 5. Efter att jag hade jobbat så fixade jag lite hemma och sen kom Malin hit och vi drack rosévin och rödvin, i champagneglas (tvungen och lyxa till det lite), och åt ost och kex till ungefär 20 över 1 då jag sen la mig i sängen och däckade.
I dag var det bara upp och hoppas klockan 10. In i duschen och sen drog jag till jobbet vid 12. Kom hem vid 5 och sen dess har jag inte gjort något vettigt.
Min helg; en perfekt helg.



/ Linda


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback