Nattugglan är på G..

Somvanligt så kan jag inte sova, typiskt mig! Så jag har suttit och kollat på tre avsnitt av Bromance en realityshow som går på MTV med den hetaste Brody Jenner. Har ni inte kollat på det; Gör det isåfall! Det handlar om Brody som ska försöka hitta en sann och ärlig vän som ska leva med honom i hans galna liv. Missa inte Bromance nu ;)

Är han inte snygg? Jag tycker han är het!


Mina planer för veckan;
Onsdag - Åka in till Katrineholm och träffa Emelie, sitta på körskolan och sen bara ta det lungt.
Torsdag - Inga planer för tillfället.
Fredag - Party at Cais place (Ska försöka ha med mig kamera så jag kan ta lite bilder).
Lördag - Jobba från kl 12 till 5.
Söndag - Jobba från kl 12 till 5.

Nu ska jag gå ut och ta en sista cigg och sen blir det ett avsnitt av en Fyra för tre OCH sen sova!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback