nästan som bambi på hal is..

Min pappa ska upp till Sundsvall om 2 veckor och låna min systers lägenhet medans hon och min andra syster åker till Malta. Frågan är; Ska jag följa med? Skulle ju faktiskt vara skönt och åka i väg lite MEN min pappa åker dit för att åka skidor och DÄR kommer problemet; Linda kan inte åka skidor! Men så tänkte jag; Ingen känner ju mig där uppe endå? (Och de som jag vet där, hur stor är chansen att de ser mig?) Så jag kan ju skäma ut mig hur mycket jag vill (Alltså ramla och skrika hur mycket jag vill). Någon som är på och följa med? Isåfall är bara jag och pappa som åker, så vänner; vill någon följa med? =)

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Frajdoo

Du kan ju alltid festa med Malin då. Haha! :P

2009-01-26 @ 19:49:23
Postat av: Caisa

Haha, det lär bli en syn man inte vill missa! Synd att pengarna inte finns bara :/

2009-01-26 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback