Impulsiva brudar..

I går så kom somsagt Bells till mig. Vid 20 över 5 så bestämmer vi oss för att vi skulle ut och festa lite på kvällen. Ringer några samtal och efter 20 minuter var allt klart; Sovplats, dricka m.m.. Så vid 8 så drog vi oss mot bussen som tog oss till Katrineholm och sen när vi var i Katrineholm åkte vi direkt hem till Pullan. Vi satt och spelade våghals, skrattade, prata, drack osv. Mysigt! :) Sen vid 10 så kom Malin också, dock nykter (fyyy)! Vid kvart i tolv gick vi mot stan och krogen. Det var inte så mycket folk men ändå lagom :) Blev lilla krog med karaoke och sen Starlight där det var "rockkväll" och därmed gratis inträde.. Kvällen bestod av skratt, fulla personer, kladdiga killar, drinkar m.m. Det var en helt klart lyckad kväll som slutade vid 5 på morgonen. Det måste vi göra om brudar ;)!
Vid 2 i dag hade vi återfått våra krafter och kunde ta oss upp ur sängarna. Gick sen ner på stan och köpte bakismat, mcdonalds ;) Sen åkte jag hem till Vingåker igen.. Väl hemma var det bara att hoppa in direkt i duschen, fixa i ordning mig och sen fick min pappa skjusa mig till Jessica där hon hade tupperware party! Ja, ni undrar säkert om vi har gått och blivit gamla kärringar MEN det har vi inte. Det var iallfall trevligt där och jag köpte två saker; En isgrejs som man gör is i och en burk där man kan ha spagetti i, mycket nödvändiga saker ;).
OCH ja, nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Ska nog kolla runt om någon av mina serier jag kollar på, på datorn, har kommit in, annars händer det absolut ingenting.

 
De här två grejerna köpte jag. Kommer den 15 Februari ungefär, precis lagom till lönen ;)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback