Vinter med Sol.. mums!

Vaknade upp i morse vid kvart i 10 av att solen lyste in mellan persiennerspringorna, UNDERBART! Gick upp och klädde på mig, sminkade mig och tog en redbull i hopp om att jag skulle bli lite piggare! Vid kvart över 10 kom Malin och hämtade mig med sin pappa och sen drog vi vidare till Katrineholm. Hon skulle ha sin första körlektion och jag skulle ha min 5:e körlektion efter henne så satt lite vid datorn och gjorde prov medans hon var ute och körde.. Sen blev det min tur! Allting gick bra och vi tränade mest på rondellplacering, högerregeln, huvudled och lite sånt. Sen när jag var klar ochh körde till skolan så sa min körlärare att jag skulle boka halkan och rondell/motorväg-körning i Norrköping så nu är de två sakerna bokade i Mars.. Skönt och ha något bokat så man kommer lite framåt.
Resten av dagen har beståt av Smurfy, Pullan och sen så drog jag hem till Cais och umgicks lite med henne. Jag köpte också mig en kalender på Åhléns för att hålla koll på allt jag gör och sen en handkräm.
Chill dag; yes!

  

/ Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback