Utmanad!

Jag blev utmanad av: Emelie Talvis

Regler:
* Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem.


Den här bilden är tagen med min mobil den 25 juli. Passande att Emelie utmanade mig och att det blev den här bilden, för en meter ifrån mig när jag tar den här bilden så sitter faktiskt Emelie. Vi satt vid Sävstaholmslott i Vingåker och fikade i det sköna solvädret. En underbar men mycket varm dag! Det får vi göra om flera gånger nu i sommar tycker jag.

Jag utmanar:
Cais Angelica Malin Sofie Frida Sarah

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

iiihh :D Det tycker jag också! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback