Inget grupptryck här inte..

Namn - Linda Bredell Rudin.
Födelsedag - 29 Augusti.
Hemstad - Vingåker.
Ögonfärg - Gröna.
Hårfärg - Brunt med lite skimmer av rött.
Längd - 168,5 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger.
Skostorlek - 39..
Är dina föräldrar skilda - Nej.
Mål för året - Försöka och inte ha så mycket ångest och ånger. Vad gör det om 10 år?
Det första du tänker på när du vaknar - Jag sover lite till.

ANTAL
Antal personer du kysst - Oj, ingenaning faktiskt.
Antal syskon - En lillasyster och en storasyster.
Antal piercings - Zero.
Antal tatueringar - Zero.

FAVORIT
Mat -
Potatisgratäng med någon god fileé och sen någon god sås.
Sport - Jadu..
Djur - Hund.
Låt - Just nu? Stone Sour - Through The Glass.
Tuggummi - Extra.
Helgdag - Fredag och lördag.
Årstid - Vår/Sommar/höst.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja.
Rymt hemifrån - Nej.
Skolkat - Ja.
Sovit utomhus - Ja, tält och på studsmattan.
Gråtit i skolan - Ja, senast i 3an när Lina hade sin nationellamuntliga, haha (pinsamt). Känsligt ämne som påminde mig om min farfar som gick bort för 2 år sen.
Spytt i skolan - Ja.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha, klart.
Sett en död människa - Nej.
Ätit sushi - Ja, på hemkunskapen i 8an.
Retats - Ja, tyvärr slutatde det hos rektorn.

THIS OR THAT
Grogg/Öl - Grogg.
Pepsi/Cola - Cola.
Mc Donalds/Burger king - Donken självklart!
Kärlek/sex - Kärlek.
Choklad/vanilj - Choklad.
Jordgubbar/blåbär - Båda!
Kött/veg - EEEEEH, kött såklart, eller hur Cais? ;).
Gitarr/trummor - Gitarr.
Kinesiskt/mexikanskt - Båda!
Mtv/Vh1 - MTV!
Blind/döv/stum - allting skulle vara hemskt men stum då.

KAN DU
Gå ner i splitt - Kunde när jag gick på gymnastik när jag typ var 5 år?
Vissla - Självklart.
Hjula - Nej, aldrig kunnat.
Ha dina ögon i kors - Ja?
Nudda näsan med tungan - Haha, nej tack.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Pepsi fast det är ju en hund så mamma isåfall.
Du pratade med - Mamma.
Du msn:ade med - Bells.
Du kramade - Mamma.
Du skällde på - Min lillasyster i fredags.
Du kysste - Vi kan kalla honom för svansen (Namnet lever han verkligen upp till).
Du sov med - Pullan (Sov på hennes soffa i hennes rum).

SENAST DU
Skrattade - Åt när pappa håller på och töntar sig.
Grät - Förra måndagen.
Filmen du såg - Sex and the city.
Tuggade tuggummi - Idag.
Sjöng en sång - Nyss när jag lyssnade på musik här vid datorn.

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - En gata med snö.
Lyssnar du på för musik just nu - Beyonce - If I Were A Boy.
Vad har du på dig - Mjukisar, trosor och en tröja.

Vad är det på din musmatta - En teknad dator som tror han e cool.

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Nej.
Ljugit om din ålder - Klart jag har, haha.
Bråkat utan anledning - Japps.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Japp.
Rökt - Ja.
Shoppat - Ja.
Skejtat - Nopej.
Bakat - Japps, kladdkaka. Mums!
Solat - Nej.

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Amandha

Jag snor den där listan från dig Linda ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback