Säg att vi ses igen..

Jag och några vänner satt på en bar. Lite längre bort satt han, han med DET. Vi hade hälsat på varandra lite snabbt tidigare på kvällen. När jag och mina vänner satt och skrattade och pratade kände jag hur det vibrerade till något i fickan, tog upp mobilen och tänkte; Vem kan det vara? I sms:et stod det "Jag går ut härifrrån nu, då vill jag att du följer efter mig". Jag såg att han började röra sig mot dörren. Jag sa till mina vänner att jag strax skulle komma tillbaka. När jag kom ut från dörren så ser jag att han går runt hörnet och jag forsätter med raska steg efter honom. "Vad vill han mig?"  tänker jag för mig själv. När jag kommer runt hörnet så är han helt borta; "Vart tog han vägen?" Jag forsätte lite längre fram och känner helt plötsligt hur någon drar tag i mig mot sig, viskar "äntligen!" i mitt öra och det är då jag ser att det är han. Det pirrade i hela mig när han kyssde mig och jag ville aldrig att det skulle ta slut.. Det tråkiga var att det här bara var en dröm. Fan också!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fyfan! Sånt är ju fruktansvärt! Finns han på riktigt tro? Helvetes drömmar ibland alltså.. suck! :)

Postat av: sofie bredell

fan, jag satt helt förväntansfull och undrade vem det kunde vara! men så var det bara en dröm, tråkigt det där!

2009-02-16 @ 16:17:16
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback