Time goes by..

Jag gav det ett försök i 40 minuter men kunde tamefan inte somna. Låg och lyssnade på musik och helt plötsligt brast allting bara! Man ska inte lyssna på musik som får en att tänka tillbaka på olika tider, tillfällen och platser i livet, det gör bara ont. Det gör speciellt ont när man tänker på att man ångrar (AS mycket) vissa beslut man tagit, att tillfällerna aldrig kommer komma tillbaka och att man har förlorat ett par få personer i sitt liv som då, det vill säga förut, betyde enormt mycket. Jag vet att man inte ska tänka tillbaka utan bara tänka på framtiden men ibland hamnar man i situationer då man tänker tillbaka. Varför gör man det? Kan man (jag) inte bara acceptera att man aldrig kommer att komma tillbaka till dåtiden. Nej usch. Ta vara på den tid man har! Jag har tagit många beslut här i mitt liv som jag ångrar fruktansvärt, jag har låtit folk bara rinna ut i sanden och jag har inte uppskattat speciella tillfällerna man har haft en viss tid.
Det kanske är dags att glömma allt gammalt och bara tänka framåt? Uppskatta allt folk man har runt omkring sig och bara leva livet.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback