Onsdag - lillördag!

I går var jag somsagt med Pullan och min lillasyster i Örebro. Jag fick med mig ett par jeans och ett par skor hem! Besvikelse! Jag som hade laddat mitt konto med pengar för en stor shopping men nej då! Va inne på IKEA också och hittade 6 st shot glas och en typ "sjal" hängare.. Vet inte hur jag ska förklara den, kanske visar den på bild någon dag.

I kväll blir det utgång med Pullan, förmodligen. Upptaderar mer när jag har tid. Måste hoppa in i duschen och fixa i ordning mig nu. Vad fan ska jag ha på mig? Har nada tvättat och det är inte ens någon hemma så de kan sätta på tvättmaskinen åt mig (NEJ, jag kan inte tvätta själv. Vet inte hur man sorterar och vet inte hur man sätter på maskinen; dock kan jag iallfall torktumlaren utantill ;) , jippi, hjälper mig inte så mycket).

Hörs!

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får INTE tvätta mina kläder isf! :D haha

2009-02-04 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback