Nu glider de..

I dag vid halv 12 så åkte jag och mamma för att släppa av Frida och Sofie vid skavsta flygplats. Innan vi drog till flygplatsen åkte vi in till Nyköping för att äta något lätt så det blev ett snabbkök vid gatan. Vi åt korv med mos men jag kunde verkligen inte få i mig mosen för den luktade, allvarligt talat, koblaja! Fyfan så äckligt. Jag tyckte det kom in en stank i rummet och så sa jag "Det luktar koblaja" och sen luktade jag på mosen, fyfan.. usch! Men Frida och Sofie åt med ett leénde på läpparna upp koblajan ;) haha. Sen drog till till flygplatsen, satte oss och pratade och sen drog de in och gled i väg med flygplanet! Så jag får väl hoppas att resan gått bra och att det inte bli något krångel.

   

HEJDÅ!



/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback