Körkortet - Nära med ändå så långt bort.

Jag sitter och håller på med trafikteorin. Jag har gjort det första provet 8 gånger i hela mitt liv och fick 70 rätt av 70, nice (Dock blir det att man nästan kan frågorna då utantill vilket är ett minus). Jag måste verkligen köra igång stenhårt med skivan och sen läsa i boken innan jag går och lägger mig på kvällarna. Jag är taggad för jag vill verkligen få det där förbaskade körkortet så man har det gjort! Men jag måste tänka på att jag får inte fasna på skivan för mycket för det kan ju faktiskt komma massa andra frågor på uppskrivningen som inte ALLS finns med på skivan så koncentrationen måste ligga på boken först och främst. Det känns som att eftersom att jag vill det här så kommer jag lära mig det här hur lätt som helst. Jag hoppas att år 2009 kommer ge mig ett körkort!



/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback